Welkom!
Sinds 2005 is Auxilium Travel Retail dé expert in het vertegenwoordigen van merken op Schiphol Airport. Wij zijn gespecialiseerd in het bieden van unieke merkervaringen, zowel voor als achter de douane op een van Europa’s drukste luchthavens.
Effectieve (sales)promoties en brand representation op Schiphol Airport
In de dynamische en internationale setting van Schiphol Airport, begrijpt Auxilium Travel Retail de kunst van effectieve (sales)promoties en merkrepresentatie. Ons team van getrainde professionals staat klaar om uw merk, product of dienst op een onderscheidende manier te presenteren. Of het nu gaat om sales, promoties of hospitality activaties, wij bieden een full-service aanpak van A tot Z.
Jarenlange ervaring met topmerken en sterke partnerschappen
Met jarenlange ervaring in het vertegenwoordigen van diverse topmerken, zijn wij trots op onze samenwerkingen als preferred supplier Kappé, van Schiphol Airport Retail/Gebr. Heinemann, Schiphol Media, Schiphol Group/Real Estate en KLM Business Lounge. Onze klantenlijst bevat gerenommeerde namen zoals Unilever, Courvoisier, Hendrick’s Gin, en Moët Hennessy, wat getuigt van onze expertise en betrouwbaarheid in travel retail.
Word onderdeel van ons team
Geïnteresseerd in een carrière bij Auxilium Travel Retail? Wij bieden een dynamische werkomgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien. Of je nu interesse hebt in sales, promoties, of hospitality, wij bieden training en ondersteuning om je te helpen excelleren.
Wij bieden een breed scala aan diensten om aan de behoeften van onze klanten en medewerkers te voldoen:
Beauty Advisors
Sales Promotors
Brand Ambassadors
In-Store Staffing
Chinese Sales Activaties en Promoties
Thema Activaties
Hospitality
Enquêtes & Research
Review Schiphol Airport Retail
“Schiphol Airport Retail has a successful cooperation with the Auxilium team for many years. In a dynamic environment such as Schiphol, they are able to move and adapt flexibly according to the needs of clients and shoppers. Through a careful selection of promoters and active “coaching on the job”, they contribute to the optimization of turnover and the customer experience. “
Micheline D’hane – Head of Sales – Schiphol Airport Retail