Thema Activaties geheel verzorgde thema activaties

Voor extra beleving

Op Amsterdam Airport Schiphol wordt er veel aandacht besteed aan (inter-)nationale feestdagen en overige thema’s. Denk hierbij aan Kerst, Pasen, Valentijnsdag, Moederdag, maar zeker ook aan Black Friday en Halloween. Tijdens deze dagen besteden veel merken extra aandacht aan hun producten, maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat u aan uw eigen merk/product extra aandacht en beleving wil geven op een ander moment in het jaar.

De medewerkers van Auxilium Travel Retail worden voor diverse promoties ingezet tijdens diverse feestdagen, zowel voor als achter de douane.

Themaconcepten kunnen een goede aanvulling zijn voor promoties rondom specifieke dagen en periodes in het jaar, maar ook voor specifieke doelgroepen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Chinese New Year, gericht op de Chinese consument. U kunt uw promotie in verschillende lounges laten plaatsvinden, op verschillende manieren. Zo kunnen wij een hele pop-up promotie verzorgen, maar de promotors kunnen zich ook over de luchthaven verplaatsen tijdens het promoten.

Auxilium Travel Retail denkt graag met u mee, om uw merk/product op een creatieve en ludieke manier onder de aandacht te brengen. Indien gewenst kan Auxilium Travel Retail ook het gehele concept verzorgen voor u van A tot Z. Denk hierbij ook aan kleding, materialen en dergelijke.

gerelateerde onderwerpen: | Presentatie |

Review Schiphol Airport Retail

“Schiphol Airport Retail has a successful cooperation with the Auxilium team for many years. In a dynamic environment such as Schiphol, they are able to move and adapt flexibly according to the needs of clients and shoppers. Through a careful selection of promoters and active “coaching on the job”, they contribute to the optimization of turnover and the customer experience. “

 Micheline D’hane – Head of Sales – Schiphol Airport Retail