Auxilium Travel Retail biedt enquêtes en onderzoek aan op Schiphol. Wij kennen als geen ander het belang van volledige en betrouwbare informatie op juist die momenten dat er geen activaties plaatsvinden of dat u niet aanwezig kunt zijn.
Onze enquêteurs selecteren we zo dat zij bij uw merk, product of dienst passen. Onze medewerkers worden vooraf getraind en ingelicht zodat zij alle benodigde informatie tot hun beschikking hebben. Wij hanteren een onderscheid naar het niveau en de moeilijkheidsgraad van de enquêtes en passen onze selectie van enquêteurs hierop aan.
Een enquête bestaande uit gesloten vragen vereist namelijk een ander profiel enquêteur dan een enquête, waarbij de enquêteur meer in de rol van interviewer duikt.
Naast enquêtes bieden wij u enkele mogelijkheden, waardoor u in periode van non-activatie toch van een goede inlichtingen stroom voorzien blijft. Auxilium Travel Retail biedt de mogelijkheid om diverse op maat gemaakte onderzoeken uit te voeren. Denk hierbij aan: concurrentieonderzoeken, belevingsonderzoeken, mystery visits, product onderzoeken, tevredenheidsonderzoeken of imago-onderzoeken
Al deze onderzoeken worden per visit online verwerkt, waardoor u real time de resultaten kan volgen. Na afloop van de gewenste periode verzorgt Auxilium Travel Retail een heldere rapportage met analyses, conclusies en aanbevelingen.
Review Schiphol Media
‘’I am writing to recommend the services of Auxilium Promotie en Advies. For the past few years I have worked together with Auxilium. Auxilium assists Schiphol Media and its advertisers with numerous events and Pop Up projects. At no time have they failed me or our clients, making them a reliable partner to us. The company brings along good expertise and nice and professional staff’’
Jérôme Legger, Brand Partnerships Manager, Schiphol Media